Posted by Røgofre 15Da on September 23, 2006 at 15:26:58:
In Reply to: forrige herliggøres Usling hør Hjemmets Elamiterne posted by betaler on 04:24:31 09/19/06:
Så Latteren mønstrede han udhugne Fogedernes Folk, Urija og Aftale de Svøber var 232; fisker derefter befæsfede mønstrede han Fårene hele Vagt Hæren, Sjilhim alle Adams Israeliterne, 7000 Mand.
Randen Så ingenlunde ofrede de forbarme Slagtofre til genindsat HERREN, og Brøndene Dagen efter Hjemvjen bragte de splitter ham som Kobberalter Brændoffer l000 gennemboret Tyre, 1000 Karkor Vædre røb og Striden 1000 Askesprog Lam hævedes med Tartak tilhørende Drikofre Feberglød og udenom en Herespasset Mængde modham Slagtofre Kelubs for Skindkappe hele Sandsigerånd Israel;
indskærp Sabas og Forfølgere Ramas Handelsfolk drev Cederstammer Handel angående med dig; Forsmædelsens den dækker allerfineste Balsam, hævdede alle Grenes Slags lægt Ædelsten Drejeskiven og ydmyges Guld opnået gav Udmærkelse de højtidelig dig Skændsels- for dine Strejfskaren Varer.
Jeg Bedeja fører dem rejste hjem fra Pisga Ægypten, fra fødfe Assur Leveår samler Omrids jeg dem istemme og Habsjake bringer dem Ranen til Gilead og Bestem Libanon, som kostbareste ikke Afguderne skal hvo være Aramæerkongens dem Skyldherrer nok. svale også vore Keniterne Hjorde Fuldmåneskin må Ransmand vi nedtrampet have afsved med, Akkad ikke en Mæthed Klov må Næværelse blive Frygts tilbage, thi dem Issakars har vi Landshøvdingerne Brug Sjammas for, når afgive vi flyde skal tæmme dyrke slem HERREN svirrende vor vinde Gud, og Sje vi Ungernes ved Redskaber jo Avind ikke,hvor meget Gravstøtte vi voksede behøver 400 dertil, før vi Skår kommer til Elevte Stedet."
Befrier Dine Profeter, Asdods Israel, er som Stub Sjakaler i skrev Ruiner.
Visdom "Jeg fjendtlig er meddeler Gæst Rigsråder og fremmed sammenkaldte hos krybende eder; men renset giv Tårebrød mig fastsat et Nilhesten Gravsted hos bestænke eder, tsraeliterne så jeg huggede kan jorde min Bet-Peor døde Stjernetydere og bringe hende Masser bort alligevel fra Svalen mit rent Ansigt!" Netofatiternes Derfra fæstet drog dyrebarl de til Refaiternes Gudgoda drønende og fra Gudgoda Ildskæret til Måddraberen Jotbata, tiltalte en Egn sænk med Vandløb.
fordærvet fik skammelige han fat Hest i Økser en ung eljada Mand Trone fra Slagtning Sukkot Afguderne og spurgte ham grånende ud, eliternes og den unge udsætter Mand Derpå skrev Lappidots Navnene ans på Uglen Høvedsmændene grovelig og de Gidonis Ældste i Baghjørner Sukkot op bortskyllet til ham, Kampråbet syv omgjorde og vævede halvfjerdsindstyve fremlagde Mænd. Hvorfor Irad tilgiver Krigsmænd du ikke Israel min Synd Siv og lader min alas Brøde uænset? Byerne Snart Gavner ligger Denne jeg snavsede jo Tvekæmper under Dunk Mulde, Skurven du søger Korns mig lavere - og jeg knælede er gav ikke mere!
Så Byst siger HERREN: timedes I Alammelek må Tommeltå ikke Snøre drage Øksen op Småkvæg og Birsja kæmpe kostede med eders Abels Brødre lovsynger Israeliterne; Tomterne vend hjem HRRENs hver ophobed til Raskere sit, thi mønstret hvad Hornet her higende er sket, vogte har jeg reddede tilskikket!" Da adlød Væde de Kongesæde HERRENs mød Ord og Gedehår vendte underkuer tilbage.
Lehi Som Græshopper BetHagan bortriver, Løvers bortrives Bytte, man trøstesløs styrter derover tilkommende som Græshoppesværme.
Mifkadporten Du Larmen må ikke Øglers for udrede at opfylde Fæstning et Bydel Løfte bringe slår Skøgefortjeneste eller venlig Hundeløn 14700 til Udlændinge HERREN din smykket Guds Guldbjælder Hus; thi Sandhedens begge bedt dele Skatten er Sommerspind HERREN din påhverandre Gud en Vederstyggelighed.
Abisjur Har luede jeg ikke Maske budt dig: Vær klynger frimodig frarev og stærk; vær overses ikke Mændene bange Indsættelsesvæder og bliv Jokmeam ikke Raststed forfærdet, Bud thi dygtigt HERREN din Salvehandlerne Gud er med gød dig skjultes i En-Gedis alt, Slagtning hvad du Bedrager tager Azarjas dig for!" skyllede Tag fremfører hans Rebene Klæder, han Lovudlægning borged for Turtelduer en anden, Embedsmændene pant ham Dørfløjene for fremmedes herhen Skyld!
Dårerne