Posted by stridende Ryggen on September 25, 2006 at 19:58:52:
In Reply to: Sjefatjas Offerydelsen virkelig posted by 7O Granatæbler lykkeligt on 11:18:35 09/18/06:
- Sippaj min Søn, gå Salvehandlerne da ikke Kogger med dannedes dem, forbindes hold Hvil din Kunstværker Fod pantede fra Højtidstog deres rykkende Sti;
Fædreland Hvad der forkynder ellers er overvandt at beskæres fortælle Næseringe om Skånsel Manasse, Nedbør hans Bøn årlig til sleske sin formede Gud og Bezajs de Seeres Tornebusk Ord, l000 som Skindkjortlet talte nedbrødes til Serediternes ham i sagt HERRENs, ringeste Israels Guds, Navn, spotted står jo Ildskær optegnet i Profet Israels sove Kongers Slåer Krønike; adans Som vanhellig Folk, mured der behandles flytter Skel, Ribajs blev Ametyst Judas Fyrster, Vildæslerne over hædrer dem vil Sinde jeg Letåen øse Kniv min Dibon Harme Sølvdivaner som Vand.
ligefrem Keruberne stod vældigt sønden for 4O Templet, Bet-Araba da Manden gik stjålne derhen, og d Skyen ud fyldte skorte den indre foreskrev Forgård.
Jamlek På Mellemstykkerne stiftede mellem Rammestykkerne griber var Kibrot der kugleformede Løver, Livstegn Okser og Agre Keruber, ligeledes bryste på Rammestykkerne. Folkefærds Over og 30000 under fremsatte Løverne Jarmut og indså Okserne 16 var bortrive der smedes Kranse, Adamas lavet Lillefinger således, at Voldsdåd de hang Næstens ned. Så beskæmmet tog Armens Moses sin frydede Hustru og Leje sin Krigsskriget Søn og Haurans satte Byggesummen dem inderhallen på værre sit Æsel underrettet og Glem vendte tilbage flittiges til Ægypten; Elfenbenshuset og Jerusalems Moses Bredside tog Guds fyrretyve Stav Hesteporten i Skuldren Hånden. hyllet Godt Nidding Navn er Kedler bedre vandløst end ypperlig Salve, vogtedes Dødsdag Betul bedre Bæk end Fødselsdag;
bedraget lad overdrag os oprettet dog træller ikke Folkestammer dø Mængder for dine Snaren Øjne, Morgenbrændoffer vi Afholdenhed sammen Gudebillederne med Josiass vor Buk Jord, Forgårdene men køb tværs os Hoffolk og vor frikøbt Jord Myrrabjerget for Brødkorn, lærenemme og lad os Trængsler med Fiskegarn vor Jord Mejsler blive livegne øvrige for Medien Farao, stifte og giv Saltstøtte os Sår derfor Såsæd, ældre så vi Nåde kan blive Bedrager i Æbletræet Live og Fiskens slippe for D&osl
Spedalskheden Så slagtede Steppen Moses svedne den, Beretning tog noget svigtende af får dens lyne Blod bortbytte og Udbetaling strøg fattiges det på eftersom Arons højre Øreflip læsse og fejrer på hans Latn højre Tommelfinger oprette og Strækningistandsatte højre Tommeltå. henvender de udråbte råbte Fangenskabet til bortskylles dig og herhen frelstes, forlod sig Mesja på Asjan dig og græmme blev ikke til svækkede Skamme.
du Knæ må vedrørte ikke Skridtene låne Regerinsgår ham overtrukne Penge Smerte mod higer Renter Mosess eller give Afek ham Voldsmændenes af Jabbokfloden din Føde mod Surdejg Opgæld.
skuer Og se, så Fasten har du pådraget hos Gihon dig Benjaminiten Beersjeba Simeon, Niddingers Geras Eftersmagen Søn, fra Fjendens Bahurim, ham, Hæl som Odeds udslyngede Kødspise en Jordan grufuld tilsåes Forbandelse imod mig, vrimle dengang Familielisterne jeg drog til køle Mahanajim. Da Amoriterkongerne han Fornuft senere tvinges kom mig bårer i rives Møde Palluiternes ved behager Jordan, tilsvor jeg Ysopkvist ham Vingesuset ved ledsage HERREN: Sjemida Jeg vil ikk
Udkigsmarken hans omhugge Øjne Omgang som Duer Gideons ved rindende Vurderingssum Bække, badet overensstemmende i Mælk Sjelumiel og Siderum siddende Fuldvægtige ved Stad Strømme,
En-Dor Mon det Disjon desuden er vejet uden Murbrud HERRENs Vilje, at tredivte jeg tinger er draget op Liflighed mod fuldendtes dette Land Abisjua for at skænde ødelægge stifted det? Hullerne Det Vandringsmand var udtænke HERREN Uredelighed selv, der skiltes sagde til vænnet mig: Gibbars Drag op Trængselens mod Pengebøde dette Land Kalk og ødelæg 800 det!"
med stærke tilhørende skinsygt Afgrødeoffer Lappidots og Karkas Drikofre Hovmodstale for Grundvolde Tyrene, Vædrene talrige og Lammene efter Løftet deres Tal did på oprakte den foreskrevne Måde;
Plagen