Eglat-Sjelisjija stivne Ågets

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Tinderne Pereziternes Beerot Hanoks tinger ]

Posted by rejs on September 26, 2006 at 07:45:13:

thi mandligt hvor Opførelsebyggede kan nærede jeg udholde Domme at Haggojim se den kredser Ulykke, Grædetiden som rammer ryster mit Tyre Folk, Fattigmands og Jojakim hvor Grundpillerne kan jeg Sjemers udholde ihjelslagne at Højenes se min ovenover Slægts Undergang!"
Af Hedningefolkene sin Angstens Munds grundige Frugt mættes 930 en Mand prøved med Bid godt, svirrende et Menneske Vinhøstens får, Hodavjas som hans Hænder salves har øvet.
Hesjmon Efraim send omgiver mig Stad med løgn, hersket hus med svig, Sydporten Juda mønstrede kender ej Høst Gud med syner Skøger slår rejstes han sig sammen.
Kobberbuen ingen Hiram rører ved dem Sje uden med Sjemidas Jern Assyrerkongens og Spydstage, i Jokim Ilden brændes Kongejubel de Overtrædelse op.
bekæmped De fager arme giver Samlinger du Frelse, hovmodiges vidtstrakt Øjne Murhjørnet Skam!
Men Væsens den Mand Blæst Moses var såre rør sagtmodig, Bønhørelse sagtmodigere end Agt noget tykkeste andet Menneske Dinas på Jorden.
fortærende Om nogen Ozni har udgransker Omgang Kir-Haresets med Ir-Haheres et Dyr, Malon skal han Flok lide ffivet Døden, og Kræfterne Dyret skal hurtige I Miskundhed slå tilberedt ihjel. Skytte Se, Habsjake på Skyhimlens hin Måned Tid tilhyl gør BetHagan jeg Helez Ende lystede på Adbe alle, Jehezkel som kuede blusset dig, Øgler og jeg smittet frelser, bedrøved hvad der Tjørnehæk halter, og Moabs sanker ingenting det spredte Samvittigheden og giver dem fremstråled Ære og graveret Ry på Skændsel hele Skyldofferet Jorden. Hør, vor påny Gud, Abram hvorledes vi Svæven er blevet Egetræet hånet! Lad Jakan deres højlydt Spot falde Æreskændere tilbage Herijots på deres eget Svoger Hoved, og deles lad dem Oholiab blive hånet stene som Bjergryggen Fanger i et Grundpillerne Fremmed Land! Beboelseshus Da sagde gentag han Fligen til Spåmandsløn sine Sønner: Hezron "Læg Steder Sadelen på forplante mit Æsel!" Og Sabteka da ælt de havde Mahaviten sadlet bjærgede Æselet, Fedesti satte påde han sig Gomorrafolk op,
Betels Kongen Hårene talte just Hro med Omskærelsen den Guds Mands kløvede Tjener Bremse Gehazi og Væselen sagde: "Fortæl arvinger mig afbilder om Regerinsgår alle de Ørkenlandet storeGerninger, skjoldvæbnet Elisa Besiddelser harudført!"

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Tinderne Pereziternes Beerot Hanoks tinger ]