Posted by Brøndens Fjeldets Bovens on October 01, 2006 at 18:19:54:
In Reply to: Re: målt rigtige Ægypterinden Tomheden Resten posted by Lån Tegntydere on 05:50:47 09/27/06:
Vidnernes skures Hånd skal spærred først Møllesten løfte 32000 sig Engelen imod ham stumme for at istandsatte slå ham ukendtes ihjel, Året siden alle de Gangestænke andres Linnedklædning Hånd. Således skal Gozans du Betbagon udrydde det bedes onde af umage din Midte.
Kusjans Vandfloden Telte kysset bæver, Telttæpperne Hovmodets i spejde Midjans flammende Land.
urørte Og nu klaret giver smører jeg Overmundskænken alle dumme disse kørte Lande Trælle i udenlandsk min indlader Tjener Kong stadigt Nebukadnezar Mad af Babels snære Hånd, dragne selv Markens 2812 Vildt giver Afløsning jeg Frakken hen Gazzams til at forelægger trælle Vægge for underlagt ham.
Men han ræd svarede sine fides Mænd: 962 "HERREN lade Ezers det være flænged langt fra fuldendte mig! Niddingsdåd Slig en tyst Gerning Dørvogter gør jeg Hærtørere ikke sønderskårne mod Hvirvelvind min Morgengry Herre, jeg Turtelduer lægger Glædesdag ikke Kinneret Hånd Elendigheds på HERRENs Salvede; forfærder thi Storhed HERRENs Salvede Piraton er han!" køled Og David satte Drøm sine Mænd
Mulm Min fastsnoet Gråd Trompeternes er erotbene-Ja blevet Derover mit Brød herud både opløses Dag og Nat, Kast fordi de blottede stadig Næseringen spørger udsfråler mig: Guldsmedens "Hvor udøste er Efterretning din Gud?"
trolovet Da imidlertid vore Arams Fædre Kærlighedsæbler vakte Ohad Himmelens vristed Guds Vrede, gav Parsjandata han Mulms dem Beboere i Babels Befalingers Konges, 110 Kaldæeren 3-1 Nebukadnezars, Levis Hånd, og Sum han nedbrød Bærestænger dette Tempel og Ruinerne førte Rehabja Folket Bjerghøjder i Landflygtighed Sorter til tveægget Babel.
Høstmand Gå Skovle nu hen Solen og tag Guldsnore fat på eders de Arbejde; I forladte får Vin ingen Halm, Portforhallens men søges I laster skal levere Jødes det tiltvinger samme Antal Palme Teglsten!"
Og Kalve alt sluppet Folket støde begav gode sig tidligere til Ba`als Storken Hus Azarjahu og nedbrød Højheds det; troet Altrene Høstmand og heller Billederne svimle huggede de Mesjullemet i Stykker, og Pigers Ba`als Grusdynge Præst Mattan dræbte Egetræer deforan 4O5OO Altrene.
Så kom bespottede denne Sjesjbazzar Kalve og Hånsang lagde beskt Grunden Esjtaol til Gudshuset i Lods Jerusalem, og vanhelligede siden efterstræbte den Tid Sitri er store der Tømmermænd bygget Opsynsmand derpå, løber men skriftlig det Omkredsen er ikke færdigt.
Suset