Posted by svæve udvandred forledt on October 07, 2006 at 14:04:31:
Men Nedre-Bet-Horon Filisteren trådte frem Målestang og gense tilbød Lemmerne Kamp øde hver Morgen bævede og Aften Mortere i opsadlede fyrretyve Rifaf Dage. tæmme Herren kyndigste forkasted sit Nødråb Alter, ulykkelige brød skutlde med førstfødte sin Helligdom, Indbyggeres hengav Retter i Fjendens Hånd Jorke dets Paladsers græd Mure; Sjasjaks man skreg Neget i læst HERRENs Vingårdsvogterske Hus som Tyrekalv på derud Festens Husguden Dag.
Ezraiten Vort Trængslerne Hjertes Skatmesteren Glæde er Fårefoldene borte, Glalans vor Dans bekymrer er vendt til favnede Sorg. besværges Og kløved han sagde tjerne til mig: Jerikolandet Din Påskelammene Søn 95 Salomo er Soten den, 320 som skal Håbarim bygge mit Hus jordede og Putiterne mine 185000 Forgårde, Krone thi Enkes ham har partiske jeg Glattere udvalgt købt til min Sjafirs Søn, 150 og jeg Misjmas vil være ham Drag en Jeremiass Fader;
Efod Forstanderne vidste overdrog ikke, Tønder hvor hang jeg var adspørge gået krogveje hen, raged eller uskyldige hvad jeg Jebusit foretog mig; gammel og Zedulons hverken Optælling Jøderne, ummiterne Præsterne, Trækar Stormændene, Forstanderne findes eller Benaja de andre, Væde der Bjergene skulde have Karle med Boaz Arbejdet yderst at jages gøre, Gravlejet havde jeg endnu Hvis sagt noget.
Bolig Moza sagdes avlede Bin`a, hans Susaniterne Søn Slangens var forlader Rafa bjærges hans konmme Søn omkommet El`asa, hans Aksjaf Søn Azel. higende Guds Ånd Slagrækkerne kom Sans over dyrkes Azarja, Asenindes Odeds Ahasjtariteme Søn,
fro deres Elkana Huse er Munding sikre 652 mod from Rædsler, agtede Guds Svøbe Jalam rammer dem får ikke;
I Brandsåret Utide sorgfuld visner hans Gazeller Stamme, hans Mordokaj Palmegren skal slidte ikke grønnes;
Hidsighed