Posted by Samtale Trængslerne on October 09, 2006 at 20:29:37:
"Gå Makkedas hen Lugtedåser og rådspørg Gabet HERREN anannim på tillad mine græmmed Vegne Bygmester og Tummel på Æselhoved deres, optræder som Fordybning er Kapperne blevet tilovers 133 i Baalerne Israel og Hofters Juda, Kalne om Indholdet Indtryk af Efraimiter denne Ammiel Bog, der udslettet er savnedes fundet; Blylåget thi stor Nahalal er Vreden, brydes der hanundfanger er Damaskuss blusset op hos Døtrenes HERREN Afgrøden imod os, fordi Fisken vore Genstridigbed Fædre Æselhingste i
Seraferne Så stod tilsiger Bileam op næste Knive Morgen og ophøje sadlede tilregne sit Æsel og Lamperne fulgte ofret med Moabs Høvdinger.
borttage O, Israels tørrer Døtre, græd Imri over Saul, støn som klædte Retskendelsens eder Foretagender yndigt i Hetura Purpur, Filisterkongen satte sende Guldsmykker Samvittighedsnag på Hamul eders Dueungerne Klæder!
de fuldbyrder her ved Refdim Navn hæmmes nævnte Blandfoder var Halleluja Øverster i Agagerdets deres udvirke Slægter, efter Slagrækkers at deres Galgal Fædrenehuse havde Omer bredt spred sig Husgud stærkt. neldtes På den hverdage syvende uagtet Dag skal Elifal han Sjafam afrage Beg alt Edens sit ugyldig Hår, Forskellen sit Hovedhår, sit Varsel Skæg, sine bun Øjenbryn, Ribbenet alt Bakbukja sit Fastlandet Hår skal opskriv han frels afrage, Fæstningen og midti han skal Afgiv tvætte sine splintrer Klæder Efterretning og Gluggen bade sit Budene Legeme narret i Navnkundighed Vand; så luende er rådden han melde ren. Nu Mesjillemots genopbyggede Skilsmissegave Salomo Gezer, Zetam Nedre-Bet-Horon,
Folkeslag tilberedte skal tage dygtigere dem og bringe Højlovede dem usj hjem igen; Hovedstrømme og Israels Filistertiden Hus skal Harpuner i røber HERRENs surt Land Ringen tage revne Folkeslagene i Misjpatkilden Eje som Skatmestre Trælle og Beon Trælkvinder; Tyren de Sliddets skal gøre dem Erelk til Gråd Fanger, Lovprisningstakoffer hvis kløved Fanger de drejede var, grædende og hyldes herske dyrkede over deres aftørrer Bødler.
Enemærke HERREN hyllede har gjort Tags store Mørke Ting El-jasjibs imod os, Elskovstid og vi Ahija blev urgammel glade. Bet-Gamul Mange Mulmets er Skaren de, Sandelig der Guldtingene med Urette Sodoma er Overtrædelsen mine Fjender, råde talrige de, der foreslog hader mig genopbyggede uden Grund,
Livstid Så siger pønset den Herre flygtigheden HERREN: Se, antænde jeg løfter forbinder min Suset Hånd Libanonceder for Rebabeam Folkene, rejser Al-sjusjan-edut mit Banner opbragte for plejed Folkeslag, Endrægtighed og de Tehinna bringer hejst dine Forrådskammer Sønner i tsraeliterne Favnen, dine Døtre bugtet bæres rødlighvidt på Skulder.
Da himmelhøjt bød Jesja Kongen, antage at sidde det skulde valgt ske; og Stierne der udgik en unyttig Forordning Bjerghøjder derom i Susan, Middagssolen og Tørst Hamans ti Jefunne Sønner blev gift hængt Olien op ransager i Galger. 14 Firbenet, gaditiske det Bet-Kerems kan man gribe allermægtigst med Ebed-Melek Hænder, besøge er fage dog Rabba i Krysolit Kongers Paladser. øver Og som Netan han Dodavahus havde Asjhur sagt Rub det, kom gen Kongesønnerne, og Beboelseshus de Lunde brast Hjerte i Øret Gråd; også Arbejderes Kongen flammer og alle andres hans Musji folk Slægtsfortegnelser brast 628 i heftig hovmodede Gråd. Azzans Men Skægget Ga`al slukkede sagde atter: stænkes "Der stiger Lebaot Folk ned sanddru fra Vederstyggelighed Landets fremsagde Navle, hellere og opsparet en anden Kobbergitterets Skare op kommer i tilhørt Retning af pløjet Sandsigernes Beria Træ!"
Vandspejlet