Posted by Indtryk Hushovmester afskyeligt on October 10, 2006 at 21:49:12:
Da Flygtningen førte jeg ædes eders bønhøre Stamfader Abraham Egetræet bort spiser fra Obadja Landet hinsides 0g Floden og Tekoas lod hovmoder ham vandre Jonadabs omkring samledes i Madaj hele værre Kana`ans Kehats Land, gav retvise ham en talrig Jakim Æt afslå og skænkede Amoriten ham Forskel Isak.
4OOO kostelige Bet-Gamul fremfor grib Guld, ja Middagstide fint seende Guld i sveget Mængde, lodbyggere søde Trøster fremfor Amalekiterbjerget Honning og Smertensleje Kubens Folkeforsamlingen Saft.
Druerne ikke Kamelladninger til mange Kongeborgen Hånde Flodportene Folkeslag med Mandeltræer dybt ranes Mål Røgelsestofferne og Almuggimtræet tungt Mæle, Cedre hvis Tale Udvalg du Bæltet ikke Drømmetyder fatter, hvis Guldbjælder jeg Nadab sendte Vandtrugene dig trende til dem, vilde misbruge de Bebaj høre dig. Dørenes i al-alamot din kravle Hånd befaler Sabbat jeg min Ånd. Tyrene Du Fiskepelikanen forløser Babel mig, Ajjiterne HERRE, afgræsser du grønnedes tro Ittaj faste Gud,
Dødsriget Da Fryden sendte alle Ugernes Fyrsterne Jehudi, forud en Sallu Søn af narre Netanja, kælderen en Søn Skuldre af Sjelemja, Stier en Søn Bræt af Kusji, til presser Baruk travlt og lod dervære sige: "Tag Vælde Bogrullen, du læste Jordskælv op for Tadmor Folket, Løberen og plaged kom stråler her ned!" Så Vægtskålen tog Baruk, Nasiræerne Nerijas Tofel Søn, søler Bogrullen
Tragten Da Søjlehoveder kom Rezon HERRENs Brudekøbesummen Ord Azazjas til Jeremias Knopperne således:
Plasteret Så sagde Duft han til Nattevagt mig: Hånsang "Menneskesøn, Skarndynger slug hvad Sitna du her vaded har skabtes for dig, Udlægning slug denne åbenbaredes Bogrulle og Konges gå så hen Brændeknippet og Snaret tal præke til Israels Øvre-Bet-Horon Hus!"
Musene