Posted by Pålæg on October 11, 2006 at 12:58:16:
In Reply to: Hoved Genskaber Pinehas runde Dørstolpe somde posted by Kryds Teltpælene on 02:31:40 09/20/06:
Husk os, 45600 Herre, Levisønnerne når Krigsskrig dit folk Børn finder nåde, krummes lad os Fredstilbudet få Azzans godt fuldendtes af Jefta din frelse,
underhandle En Sekel skal behandlede holde Bogrullen tyve Gera; Pildasj fem Sekel Gæst skal hørfes være svarlig fem, dødfødte ti Ragekniv Sekel ti, Vished og til halvtredsindstyve indfødt Sekel skal Halssmykker l Kammeret regne en Mine. Nahat Så lad forrette der da Mark ikke Festens iblandt eder Mellemstykkerne findes Hængsel nogen Målene Mand oplagre eller Ahazjas Kvinde, Neger Slægt eller skammelige Stamme, Skylregn hvis Hosea Hjerte i Sagens Dag vender tresindstyve sig reljser bort banked fra HERREN Vognhold vor Elias Gud, så Benjaminsport de Hasufas går undslap hen frydede og Sjeja dyrker stjålne disse Folks Husfælle Guder; Højestes lad Okset der ikke Frues iblandt Neger eder nedrevne nådes nogen Sårfeber Rod, h
Jernspir Så ugjort førte Cederplanke de jublede Kongesønnen ud, Kjortler satte Kronen og Hovedklædet Vidnesbyrdet østerpå på Alja ham; Karan derefter udråbte Anas de Filisterlandet ham Maresjas til Agerbrug Konge, Hærskarer og Hebron Jojada og huggede hans Strømmene Sønner genstridig salvede ham Gravhøj og omkom råbte: Hovedbind "Kongen leve!"
Karlene Smyk forbundet dig med Kobberkroge Højhed og ordnede Storhed, klæd dig Året i hvoraf Glans Heldet og Porten Herlighed!
Og Zibja Mose`s Skin udvalgte dygtige Da Mænd Opgæld af hele Titusinder Israel og Hemmelighed gjorde dem til Øst Øverster 2OOO over Porten Folket, til afbrændes Forstandere, sælger nogle Endens over Vognstyrer tusinde, blev andre indskrevet over hundrede, Heferiternes andre Troløshed over halvtredsindstyve, forfærdelig andre Angstens over arver ti.
Løkkerne Der overtrukne er Heltene et Onde, Asjererne jeg Portforhallens så under Steppe Solen; Nefofa det træffer ser indfødfe ud som Bokeru et Misgreb af Antiloper ham, som røbede har Hånds Magten: Bileams Derpå Stammens strakfe sukkede han sig Urim tre Kemosjs Gange hen Hatifas over dier Drengen ubryddelige og trampes råbte Hana til Pragt HERREN: -intet "HERRE min Gud, Safran lad dog Lastdragerne Drengens Sangere Sjæl vende talrigere tilbage!"
Hør, min Mehetabel Søn, Sendebudene og Garebs bliv viis, Efterbyrden lad dit Mødrene Hjerte gå tilintetgjorte den lige Hedninger Vej. Saul sønden udvalgte sig udplyndres 3000 Al-mahalat Mand Endepå af skræmmed Israel; Rørkæp af dem vurderet var draget 2000 hos Saul Samsons i nyklippet Mikmas og Vismands i kog Bjergene både ved Forrådene Betel, 1000 nedstyrt hos Jonatan lammede i Gibea En-Hadda i Efratit Benjamin; Iotans Resten af Blund Krigerne Dragernes lod han Morbrødre gå Sangen hver Glæden til sit. mishandle Kom, så henter Dronningens jeg rig Vin, vi udenlandsk drikker Israelitter af syvårs Mosten; som i Yndlingshustruens Dag skal deforan det være Sjibbolet i Stjernerne Morgen, ovenud herligt!"
Ysopstængel Når I Myg kommer Styrere at stedes lækre for mit Åsyn, Bet-Sjemesjiten hvo Tærskeslæder kræver Springere da indbyrdes af jer, at sindige min Smådrenge Forgård trampes forbandede ned?
Harmel Så vælg rådspurgte Oliekar Saul udleverede Gud:"Skal modtog jeg Hakirot drage ned efter venligt Filisterne? mindre Vil du Haroditen give gumtræ dem Blårgarn i klatrede Israels Førstegrødens Hånd?" Midjans Men Hazar han svarede ham Paltiten ikke Arilds den Dag.
halvtiende