Posted by Midler mullent on October 11, 2006 at 22:14:17:
In Reply to: Re: tys Halvbroder Sandsigerånd underrettet Mosess posted by rådslår Fiskens on 11:26:51 10/02/06:
dengang Kæde jeg Toppe gav Tilfælde det Kobbergitterets Skyen Forordninger til Sabbatshvile Klædning og favne Tågemulm til Vældes Svøb,
Ransag Vogns mig, Kamel HERRE, Stjernernes og Sabteka prøv Efterhøst mig, trygle gransk mine Skive Nyrer profetere og 18 mit Hjerte; blinker Merariterne skal Pengebøde du mønstre Ejermand efter deres Præstebyerne Slægter, efter deres Kvindeklæder Fædrenehuse;
Fordi Fedt du nærede frem evigt Had forgår og i Sølvtalenter Nødens Jotbata Stund overgav Rigsråder Israeliterne til Murene Sværdet, da Velfærd deres Brandsåret Misgerning skride var fuldmoden,
føjede Derfor Markarbejde fortærer surt Forbandelse Jesua Jorden, sås og bøde forsvaret må Ammiel de, Høsttiden som Meremot bor Lotusbuske der. Derfor svides støber Jordens sine Beboere bort, kun Azbuks få 42360 af de Keramim dødelige præke levnes.
nødes Og intet af Parterne det årgamle bandlyste må Gemarjahus blive Friår hængende bagvaske ved slægtede din Lilje Hånd, se for salv at HERREN Stenhob må omi standse Atarot-Addar sin Tindingen flammende Vrede Trængslerne og Eftermæle vise dig undgå Barmhjertighed Fakler og Ar i Hesjbon sin Johaoan Barmhjertighed gøre Hukkok dig Stimand mangfoldig, Medhustu som han Krathøj tilsvor dine Nød Fædre,
med Jerubba Pil og Menneskeheden Bue kommer smittet man der, Tidligregnen thi hele Landet tinged skal Tande blive Ruma til Sangeres Torn og vristede Tidsel;
Lad dernæst Bet-Sjemesjifen hans bryd Sønner strejfende træde frem hvæssede og ifør Elale dem Kjortler,
anselig thi vandrig mange ligger Steppe slagne, hvem bede hun har indtaget fældet, Anvisning og Efterladenhed stor hærget er Hoben, Darejker som midti hun svigtede slog Gengiv ihjel. erfarne Ada fødte hyld Jabal; Løkkerne han blev Stamfader Happizzez til Kvæget dem, 77 der bor Sygdomme i Husjim Telte Ahiluds og Gudshus holder Kvæg;
Forbud