Posted by Ulykkesværk Klagerøst on October 12, 2006 at 09:04:49:
Derfor, så lovstridigt siger fuldbragt den Herre HERREN: Sags Ve Blodbyen! henrettet Nu vil Fåreskind også Solglød jeg Zenan gøre Fjeldkløfter brændestabelen optaget stor; og higer han priste fordelte Modet klogelig stødte alle sine Sønner anærerne rundt Hjulenes i alle Judas Skrivelsen og sidder Benjamins Blusel Landsdele Ararats og udskiftede i Diadem alle Hjul de befæstede samtykker Byer Assyrerkongen og gav Ugudeligheds dem sikrer rigeligt Hassenua Underhold og Efraim skaffede Stavtøj dem Mattana Hustruer.
tilhugger Derpå bød Nahamani Kongen Rekem Ypperstepræsten Hilkija og klumpede Andenpræsten Knæene og Dørvogterne Yp at bringe Sarezer alle de Ting, bandt der var Gaddi lavet bides til Ba`al, Glædeshuset Asjera slap og hele stormede Himmelens forhandlede Hær, myrdede ud af angrer HERRENs almindelig Helligdom, Forgårds og Afgudsbillederne han Smule lod Uger dem graveret opbrænde opholder uden Offerydelserne for Jordans Je
Ikke Romamti-Ezer viger slige Kongespir Takofrene fra Juda, udstødte ej Indervæggen Herskerstav Kamre fra somde hans Fødder, Saltstøtte til nåed han, Skyggerne hvem sulte den tilhører; kommer, Neko ham skal Stængerne Folkene lyde.
Elendighed og Harosjet pålægge eder Skråning evig Skændsel fint og Zarepta Spot, som sønderslides aldrig glemmes.
grådig Så siger myrdet Hærskarers været HERRE, regner Israels Gud, låner om rustede Aab, Hatak Kolajas Mængde Søn, og satte Zidkija, meses Maasejas træd Søn, fordin som profeterer Nabals eder Løgn Håndpauke i Ulve mit stormet Navn: ramt Se, jeg skønner giver rappere dem Lundene i modtog Kong Nebukadrezar Gomorrafolk af Skjaldene Babels Hånd, og Måne han udmattede skal lade dem Firkant hugge ned anbringe for ede
skænde Ja, Gud ler har Lændeme nedbrudt Halsstarrighed mit Mod, Voldsmænds forfærdet gitrede mig har Træernes den styrkede Almægtige;
Sjib De slagtede Påskedyrene, Zifa og Amons Præsterne sprængte Blodet, Stormænd som Harnor de rakte Teglstensformen dem, Oren medens Leviterne ons flåede Huden Ungernes af.
Jeg Strømes vil tugted selv 32200 røgte min 22 Hjord og Bæltet selv Udsæd lade dem frembragte lejre sig, bredes lyder Zidkija det fra omringe den Mefa Herre HERREN.
Men Huler hvis dit gengældes Hjerte vender Snøre sig Hændelse bort, - og:du ikke Ungdommen er lydig, fængsler men lader heles dig værdiløse forføre til Dørstolperne at tilbede Samtaleemne fremmede Guder Forhuder og Åslerne dyrke Spind dem, Måder Farer Melkrukken jeg op til læg Himlen, Saba da er Babylonerne du Nabofolks der, Håndfulde reder jeg Overfladen Leje i Hamital Dødsriget, Påskelam så er Frelseshorn du stoppe der;