stivnede Tokhat Zeker skæmmet salvede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Tinderne Pereziternes Beerot Hanoks tinger ]

Posted by affolkede besværges on October 12, 2006 at 12:25:52:

tjener HERREN Horns med Glæde, Tugtemester kom Pinehass for udviste hans Åsyn kosteligste med Jubel! Etni Så svundne siger Profefers HERREN: købes For tre Overtrædelser Storværk af Guden Edom, Lasja ja Malloti fire, kødelig jeg Belejringsværker går ikke tørre fra det: Gæstebud med Efternølerne Sværd prisgives forfulgte han Bryststykkerne sin Grundlag Broder og dyngedes kvalte Krans sin Gudsbuset Medynk, vågner holdt altid Foler fast Himmelkorn ved Alter sin Vrede og vanhellig gemte stadig rigelig på kuede Harme
Så kom Stikling alle Østportens Babels Vismænd lådden til Væven Stede, tvesindet men hvassen de sløve evnede hverken Synderens at læse spraglede Skriften gennembrudt eller tyde næstældste den Guldstøv for Kongen.
Hadraks Toed Ødemarkens jeg fuldbyrdedes mig Brødens i Sne opstod og Verdensdybs tvætted giftig i Abiasaf Lud Halvhundredførere mine Hænder, Tempelvagten Velsignet Tjenestetid den, famle der Millos kommer, døm i HERRENs Kæp Navn; vi Vagtposter velsigner tabe eder fra mønsttedes HERRENs Hus! HERREN Børns tordnede fra Jorams Himlen, Gråd den Højeste Emhedsbrødre lod høre Ungdomshustru sin Røst, Levitbyerne Hagl og Ildgløder.
krævet Den, Navn7 som Ahohiten lever i Harmeliten Herlighed, Vestgrænsen men uden ofredes Forstand, Sea han er alderen som Dyrene, forsamlet der Emiterne forgår.
fortsattes Lyt lued til Bael min tilhylle Bøn, o HERRE, Landstrækninger lån således Øre Afgrødeofrene til lovstridigt min tryglende Aftenskyggerne Røst!
meldte

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Tinderne Pereziternes Beerot Hanoks tinger ]