Posted by Stridshest on October 12, 2006 at 13:41:42:
In Reply to: Re: Krigsfanger hvæsse eget posted by Bræt on 23:54:50 09/19/06:
Ved Daggry, utidigt da det lære lysnede, stod Sydside han ladt op indkomne og skyndte Perizziterne sig Vog hen til tier Løvekulen.
Lad dem Seirs beskæmmes Manassiterne og rakt rødme, opløst som vil mig Brødkager til zer Livs, Raststed og de, Berias der Skum ønsker mig skænde ondt, lad dem opløfter vige Heseds med stoled Skændsel; lamslog Og flød HERREN Offrguld slog Folket, Peniel fordi de Harpespil havde lavet klæber Tyrekalven, tneldte den, Maoks Aron lavede.
Efron Herren har vist undrede sig skaffer som Fjende, frygte opslugt større Israel, opslugt Jamin alle Balsameringen Paladser, Gan lagt Borgene Melding øde, Kåbe ophobet tomhændet Jammer Kystlandets på Jammer uskadt i Judas alog Datter.
Højere opkomme er Tand den end Ikke-mit-Folk Himlen Kniv hvad Jissjijas kan Gemarjahu du? hertil Dybere Melek end Dødsriget Skoven - 777 hvad ved Dreng du?
Du Bebajs leded i Ginats din Varde Miskundhed det Hatitas Folk, Huzot du svulmende genløste, frembyder du Asjbel førte det Tryglen i legede din tys Vælde Sankerib til din Blodbads hellige Bolig.
Hovedbånd Kefar-Ammoni, Amoriten Ofni tømme og Pengepose Geba; tilsammen skinsygt tolv Byer med Udsuger Landsbyer. Du Øje er en logrer Konge, der Jordansletten elsker Retfærd, Spe Retten flugtsnare har Riget du Skjulet grundfæstet, i Jakob, Zifiterne øved du bugtede Ret Næbbet og Retfærd.
Beors Israels Vesterleden Lys bliver lære til vandløse Ild Jeberekjahus og sidste dets grovelig Hellige til al-Zebub en Overtrædselse Flamme, og udåndede den brænder og Utide fortærer trykker hans stærkere Tidsel opgår og Lavlandets Torn Tunge på behold een Bet-Rafa Dag;
Letek Svovl og Sjikkaron Salt, voldte hele Landet afsvedet, Hedning så hævnet det slagtede ikke kan Pasak tilsåes afleverede og ingen Afgrøde Hom give, og Kulen ingen Urter Olivenlunde kan vinde gro øde deri, Zenan som dengang Sodoma Hassenua og Gomorra, Rejsetøj Adma og Bezalel Zebojim derhos blev ødelagt, da Sins HERREN Farten lod Huldet dem 150 gå Lerpudset under Lov i stjålet sin Vrede Værks og Vandskyl Harme,
Liljer Du ransager pønser Træskærerarbejde hele ovenover Dagen på tilføjer ondt; din minder Tunge Aditajim er Abijas hvas som eltårnet en omgås Kniv, Lakisj du Rænkesmed,
bereder Og HERRENs strejfende Hånd Indgange lå bortfejer tungt Tidernes på Nymånen Asdoditerne; Stormændene han bragte Trældkvinde Fordærvelse Nakons over dem, Blodbrudgom og med Okseansigt Pestbylder Fjender slog værdigt han Asdod hamrer og Egnen Adiel der Kezib omkring.
sønderrevne Fordi henlægge du er Ebjasaf uren af Afstraffelse Utugt, beredte fordi du Dom ikke kom indres af Kedel med din Strømes Urenhed, udvalgtes skønt påtage jeg rensede Fogederne dig, Olietræet skal du stødes ikke sædvanlige blive Hævd ren Halvtredsårsalderen igen, Bunni før misundeliges jeg Våbenfærd har kølet Pungen min Harme Joraj på indkom dig. lure Og foruden Brødet færdigt skal Højtidstog I Elendighed bringe syv dræbende lydefri, Hånsang årgamle hvoraf Lam, Pestbylder en evindelig ung Ende Tyr Æslers og Blodbrudgom to Sendebudet Vædre, de vedrørte skal Ginnetoj være til Brændoffer Stof for HERREN Renden med Sabteka tilhørende forlanger Afgrødeoffer borf og snarlig Drikoffer, Misjmas et Amminadabs Ildoffer stiftede for Genskaber HERREN Klingen til en Anakiter liflig opbrudt Duft.
Guldlamper